úterý 28. července 2015

Lahodné čokoládové smoothie

 Krásný den přeji.

Dnes pro Vás mám recept na skvělé čokoládové smoothie, které je zdravé, hodně zasytí a určitě si pochutnáte :)




























VEGAN
RAW
BEZ LEPKU


Potřebujete:
  • Kokosovou vodu (Pure Coco) 350 ml
  • 3 zralé banány*
  • 1-2 mražené banány
  • 1,5 lžíce nepraženého kakaa

* Zralé banány jsou ty, které mají na sobě černé tečky. Ne celé žluté.
















Do mixéru přidejte všechny ingredience a rozmixujte na hladkou konzistenci. Pokud máte hodně zmražené banány, tak doporučuji nejdříve je nechat chvilku rozmrazit, jestliže nemáte kvalitní mixér.

Je to takové husté, krémové, takže pokud to chcete mít řidší, přidejte více vody.

Sladit se to nemusí, protože banány jsou dost sladké.

Kokosovou vodu si tam nedávám vždy, protože není moc levná. Může ji v klidu nahradit obyčejná voda, ale lahodnější je to právě s tou kokosovou.

Samozřejmě si můžete upravit množství podle sebe. Já jsem si tohle udělala na snídani a aby mě to pořádně zasytilo, tak jsem si tam dala větší množství banánů (dokážu jich ale sníst ještě víc!) :)


Máte rádi smoothie? Děláte si je často? Jaké je Vaše nejoblíbenější?

Mějte se krásně,
Michelle M.


11 komentářů:

  1. kokosovou vodu u nás pořád nemohu nikde sehnat, škoda :(
    jinak smoothie si moc často nedělám, raději ovoce sním, než abych ho pila, ale když už, mám nejraději právě banánové :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V některých zdravých výživách ji prodávají a nebo když tak pořídit přes internet. Já nejčastěji objednávám z biosfera.cz :)
      Také většinou ovoce sním celé, ale jednou za čas dostanu chuť na smoothie. Je to taky skvělý způsob, jak do sebe dostat něco syrového zeleného - např. špenát, kapustu apod. a vytvořit tak zelené smoothie :) A nebo když mám chuť právě na kakao :)

      Vymazat
  2. mňam, podobný nápoj si robím aj ja :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  3. Zní to vážně skvěle, rozhodně vyzkouším:)
    http://realmfulloflittlepleasures.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. To bych si dala. :)
    Konečně jsem si od rodičů dovezla domů mixérek, tak dělám víc smoothies. :3

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá opravdu moc doobře!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. 5 banánů mi přijde strašně hodně, ale vypadá to dobře :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem banánomilovník :D Je jich tam tolik, protože to beru jako hlavní jídlo - snídani, aby to pořádně zasytilo. Kdybych to někdo měl jen tak na chuť, tak samozřejmě méně. Viděla jsem i lidi, kteří takhle do sebe dostanou i 10 a víc banánů :D

      Vymazat
  7. Čokoládové jsem vůbec ještě neměla a je to užitečné, když se mi už kazí doma banány :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když máš doma hodně banánů a jsou už hodně zralé, tak doporučuji dát do mrazáku, zmrazit a pak rozmixovat a udělat tak skvělou banánovou zmrzlinu - jednou ochutnáš a nemůžeš přestat :D

      Vymazat
  8. Tie smoothie sa mi tak páčia, ale nakoľko sa nám doma pokazil mixér tak si ich nemám ako pripraviť :D The Noela

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře! :)