pondělí 28. září 2015

Co jsem snědla - obědy I.

Dnes pro Vás mám takovou menší ukázku mých obědů. 

Dělám si většinou jídla, která se rychle připraví, protože když přijdu ze školy domů, mám hlad a nechce se mi dlouho čekat, až se to všechno uvaří. Pokud jsem ve škole dlouho (což je třikrát do týdně), vezmu si s sebou nějaký zeleninový salát nebo něco, co je dobré i studené (nechci si to ohřívat ve škole, nepoužívám mikrovlnku). A o víkendech si většinou také připravuji něco jednoduchého, protože taťka strašně rád vaří a vždy zabere celou kuchyň.


Jdeme na to! :)


Pokus o thajskou kuchyni. Brokolice, cuketa, mrkev, červená paprika, černá čočka, kokosové mléko, zelená curry pasta, kurkuma, podáváno s jasmínovou rýží.



Často si dělám sushi (miluji sushi!) a napadlo mě, že bych mohla zkusit rýži vyměnit za quinou. Sice to bylo takové křehké, protože quinoa moc nelepí, ale i tak to bylo skvělé a rozhodně jsem to nedělala naposled. A uvnitř je špenát, okurka, mrkev a uzený tempeh.





Pohanka, dušená cuketa s kořením Dobrá nálada od Sonnentoru, uzený tempeh.



Miso polévka - mrkev, červená řepa, mangold, uzené tofu, řasa wakame, miso pasta. Miluji miso polévku. A tentokrát jsem to zkusila i s červenou řepou, která polévku krásně obarvila. I chuťově to bylo skvělé.



Má milovaná pečená dýně Hokkaido posypaná Dobrou náladou od Sonnentoru, černá čočka, jasmínová rýže, tahini a kadeřavá petrželka.



Cuketa, quinoa tří barev, cibule, kurkuma, černé sezamové semínko. A možná tam bylo ještě kokosové mléko nebo nějaká rostlinná smetana, nejsem si teď jistá :D


Červená čočka, rajčata, špenát, cuketa, kurkuma, mletý koriandr, mletý kmín, garam masala, podáváno s jasmínovou rýží.


To stejné jako předchozí, ale více tekutější a bez rýže. Je to takový indický dhál.



A na závěr další jednoduché jídlo. Cizrna (od Alnatury), mrkev vařená v páře a jasmínová rýže. A to vše je polité tahini.

Já miluji jídlo, takže si často dávám trochu větší porce než normální lidi :D 

Přeji krááááásný den :)


4 komentáře:

  1. Mňaaaam! Všechno vypadá božsky a určitě to ještě líp chutná!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná jídla. Že máš nervy se s tím dělat. :) Já taky miluji jídlo, ale jsem spíš takový ten typ, co sní úplně všechno. :)

    OdpovědětVymazat
  3. No mňam, tohle jsou moje nejoblíbenější články! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře! :)